آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »
آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »

کارتون لولک و بولک

توضیح کلی : 

 

لولک و بولک
دو برادر بازیگوش که ماجراهای سرگرم‌کننده و گاهی احمقانه برای آنها پیش می‌آید.

تصویر اصلی :

   

(تصویر شماره 1)

  

تصاویر بیشتر :


(تصویر شماره 2)


 

(تصویر شماره 3)


(تصویر شماره 4)



(تصویر شماره 5)


 

توضیحات بیشتر : 

بولک Bolek برادر بزرگتر، پسر جسوری است، اما این جسارت اغلب باعث می‌شود او دست به کارهای خطرناک و ناشایستی بزند؛ اما لولک Lolek برادر کوچکتر، محتاط‌تر است و درنتیجه کمتر باعث خرابکاری و بوجود آمدن زیان و خسارت می‌شود. در نهایت این دو همیشه متوجه اشتباهاتشان می‌شوند و چون قلب مهربانی دارند سعی می‌کنند خطاهایشان را جبران کنند.

یک شخصیت دیگر نیز در کنار این دو زندگی می‌کند که در بعضی قسمت‌های این مجموعه ظاهر می‌شود. او دختری به نام تولا Tola است که معمولاً در قسمت‌هایی دیده می‌شود که ماجرا در خانه یا نزدیک آن رخ می‌دهد. او همیشه مراقب بولک و لولک است، به آنها کمک می‌کند و گاهی مسئولیت‌های خانه را متقبل می‌شود.

مجموعۀ «بولک و لولک، کوچولوهای جهانگرد» با نام اصلی «بولک و لولک، بر فراز جهان» Bolek i Lolek wyruszaja w swiat یک مجموعۀ بی‌کلام است که تولید آن از 1963 تا 1986 به طول انجامید. در دهۀ هشتاد بر روی برخی قسمت‌ها و بخصوص قسمت‌های سینمایی آن صداگذاری شد. لولک و بولک برای اولین بار در یک فیلم انیمیشن در سال 1963 ظاهر شدند.

در ۱۹ می ۲۰۱۱ از مجسمه‌های بولک و لولک در بیلسکو-بیالا Bielsko Biala شهری در جنوب لهستان توسط «جان و رومان نخربسکی» پرده‌برداری شد. این دو نفر، پسران «ووآدسواف نخربسکی» خالق شخصیت‌های این مجموعه هستند که درواقع ایدۀ اولیۀ خلق این شخصیت‌ها، در زمان کودکی پسرانش به ذهنش خطور کرد.

لینک های مرتبط : 

_



کلمات کلیدی : کارتون قدیمی پیک نیک در حیاط، کارتون نوستالژیک لولک و بولک،  بولک و لولک، بولک و لولک بر فراز جهان، کارتون لولک و بولک، مجموعۀ «بولک و لولک، کوچولوهای جهانگرد، تکرار تلویزیون ایران تمام قسمت ها دانلود دانلود کارتون لولک و بولک دانلود کارتون لولک و بولک کامل دانلود لولک و بولک دوبله فارسی قدیمی کارتون کارتون لولک و بولک کارتون لولک و بولک - کامل کارتون لولک و بولک دوبله کارتون لولک و بولک کامل دانلود کارتون لولک و بولک کامل دوبله کامل لولک و بولک نوستالژیک، مجموعه کامل انیمیشن لولک و بولک، خرید پستی کارتون, خرید پستی کارتون لولک و بولک, خرید کارتونهای قدیمی, داستان کارتون لولک و بولک, کارتن بولک و لولک, کارتون قدیمی و به یاد ماندنی لولک و بولک, کارتون کامل لولک و بولک, کارتون لولک و بولک, کارتون لولک و بولک با کیفیت, کارتونهای دوبله و قدیمی, کارتونهای دوران بچگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد